Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Οι παραγγελίες συνεχίζονται....

Το μεγαλύτερό μου άγχος είναι η αμφιβολία για το αν θα αρέσει κάποιο έργο μου στο άτομο που το έχει παραγγείλει .Για καλή μου τύχη , μέχρι τώρα δεν έτυχε να μου κάνουν παράπονα για το αποτέλεσμα.

Έτσι έγινε  και με μια παλιά μου συμμαθήτρια, η οποία είδε τις δημιουργίες μου στο facebook και μου ζήτησε να της κάνω ένα κεραμίδι με θέμα την ελιά . Ευτυχώς το αποτέλεσμα την ικανοποίησε πλήρως κι εγώ έμεινα ήσυχη να φαντάζομαι το επόμενό μου έργο.


μια άλλη φίλη θέλησε δύο καδράκια σε αποχρώσεις του ροζ και λιλά για να διακοσμήσουν το δωμάτιο των κοριτσιών της






πως τα βλέπετε? ταιριάζουν μεταξύ τους? 
η χαρτοπετσέτα με θέμα τον πειρατή με ενθουσίασε όταν την είδα και δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην απόκτησή της
καδράκια σε vintage στυλ.Μου τα ξαναζητήσατε και τα έφτιαξα με κάποιες μικρές διαφορές.
Αρχή μου είναι να μην φτιάχνω ποτέ ακριβώς τα ίδια έργα για να είναι μοναδικά.
το δοχείο, στο οποίο τοποθετώ τα πινέλα μου
μπιζουτιέρα σε vintage στυλ κι αυτή
βραχιόλι με χαρτοπετσέτα σε σχέδιο δαντέλας, μια που απ'  οτι βλέπω στις βιτρίνες φοριέται πολύ φέτος

 

2 σχόλια:

  1. Οταν καποιος δεν ανησυχει για κατι που φτιαχνει για καποιον αλλον η ανισθητος ειναι αταλαντος!!!χαχαχαα
    Οποτε συνεχισε να ανησυχεις και ολα θα πανε καλα!!!!καλες δημιουργιεεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια είναι όλα! Αλλά τ vintage παραμένουν τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή