Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Γεια σας και καλή χρονιά .Με υγεία κι ευλογία σε όλους!
Οι ιώσεις που με ταλαιπωρούν από τα Χριστούγεννα , με ανάγκασαν να μείνω για λίγο μακριά σας.Βέβαια, αυτό δε σημαίνει οτι έμεινα μακριά κι από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες φυσικά.
Σήμερα θα σας δείξω διάφορα πραγματάκια που ετοίμασα άλλα για δώρα κι άλλα ως παραγγελίες.Ξεκινάμε λοιπόν με γιακάδες και κασκόλ με πολύ απαλά νήματα

 Για το Χριστινάκι που γιόρταζε

Για τη φίλη μου Ελένη που το ζήτησε σε κόκκινο
 Για την κολλητή μου , Βαρβάρα


γαντάκια

σκουφάκι 
και τα καθιερωμένα πλέον κολιέ
το συγκεκριμένο είναι παραγγελία από μια έφηβη που ζήτησε για γίνει σε αποχρώσεις του ροζ-φούξια.
 με γυαλιστερό νήμα σε γκρί


 μαύρο-γκρι
 χρυσό

με χακί βαμβακερό νήμα

 με νήματα σε έντονες αποχρώσεις για να μας ανεβεί  η διάθεση
και για τελευταίο άφησα το δικό μου .Επιτέλους βρήκα χρόνο να κάνω δώρο στον εαυτό μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου