Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Ήθελα πάντα να ασχολούμαι με διάφορες κατασκευές και σε διάφορες φάσεις της ζωής μου επέλεγα και μια διαφορετική.
΄Ετσι, από την εφηβεία μου ξεκίνησα με πλέξιμο δαντέλας με τσιγγελάκι  , συνέχισα με  χάρτινα Mobile για παιδικό δωμάτιο κι εδώ και τρία χρόνια με μάγεψε το decoupage.
Έτσι, αφού παρακολούθησα ένα διήμερο σεμινάριο με τη φίλη μας την Αφροδίτη από την Καβάλα, αφού προμηθεύτηκα τα ανάλογα υλικά( δεν ήταν και πολύ φθηνά θα έλεγα), ρίχτηκα με τα μούτρα στη δουλειά.Ομολογώ πως έπεσε πολύ ξενύχτι γιατί  ανυπομονούσα να το δω τελειωμένο το κάθε έργο μου πριν πάω επιτέλους για ύπνο.
 Για αρχή σας δείχνω κάποιες φωτογραφίες μου με τα αγαπημένα μου.


Αυτά προς το παρόν.Στις επόμενες μέρες θα υπάρχουν κι άλλες αναρτήσεις με ποικίλα θέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου