Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Να μαι και πάλι.Μόλις τελείωσα από το συμμάζεμα του σπιτιού λόγω γενεθλίων. Οι νονοί μας θα λείπουν τα Χριστούγεννα (ο μικρός μου ο γιος γεννήθηκε στις 26 Δεκεμβρίου), οπότε συνδιάσαμε τη γιορτή με τα γενέθλια( ονόματι Νίκος). Κι επειδή τα γενέθλια του μεγάλου γιορτάστηκαν κεκλεισμένων των θυρών , τα ξαναγιορτάσαμε με κόσμο αυτή τη φορά.
 Έτσι χωρίς να το πολυσκεφτώ και χωρίς να έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου , οργάνωσα το πάρτυ με προσκεκλημένους 25 άτομα.Η τούρτα είχε το θέμα της αγαπημένης μας ομάδας(δεινος ποδοσφαιριστής ο μικρός).
Δεν μπορώ να πω οτι μου πέτυχε πολύ αλλά δεν είναι σωστό  να δείχνουμε μόνο τα ωραία πράγματα.
 Ο μπουφές ημιτελής
 
                                                      Tα popcakes
                                               Τα μπισκότα με ζαχαρόπαστα

Και τελευταία τα μπρελοκάκια που δώσαμε δώρο στα μικρά , αλλά και "μεγαλύτερα" παιδάκια






Περάσαμε ολοι πολύ όμορφα , ο καθένας για διαφορετικούς λόγους.Τα παιδιά επαιξαν με τους φίλους  τους και οι μεγάλοι είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί.
Και του χρόνου  ζουζούνια μου !!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου